Türküler destansıdır...

Kimisi doğrudan bir olaya dayanır, kimisi bir olaylar toplamıdır.

Kimisi bir duyguyu aktarır: sevda gibi, kimisi bir duygular yumağıdır.

Türküler paylaşımcıdır ve paylaşılabilirdir, tüm şoven yaklaşımlara karşın.

Türküler kimsenin “mal”ı değildir, “herkes”indir.

Bu “herkes” ise tarihsel ve coğrafi ortamlarda var olagelen “insan”dır.

Kısacası türkü, “türkü” den fazla bir kültür ögesidir.

Bu nedenle türküler “teksesli”de olsalar “çoğul”u anlatırlar. Çünkü çoğul yoğurmuştur onların mayasını.

Türküleri “çokseslendirirken” hep bu düşünceler belirledi yaklaşımımı.

Anlam olarak yani, aktardığı duygu, düşünce ve olgular olarak türküler zaten çokseslidir.

Müzikal olarak ise, özlerindeki bu özellikleri biçimlerine yansır.

Ben türküleri “çokseslendirmeye” değil, içerik ve biçim olarak içerdikleri bu “çoksesliliği” belirginleştirmeye çalıştım.

Örneğin “Atım Araptır Benim”de olduğu gibi farklı varyantları birleştirirken, “Sarı Gelin”de olduğu gibi “farklı” kültürleri yeniden buluşturmaya çalıştım. “Çıktım Çamın Dorusuna”da ise aynı yöredeki değişik söylemleri harmanladım.

Bir bilim olarak armoninin teori ve uygulamasında belirli kurallar olabilir ve vardır da. Ama kültür olarak “armoni” resimdeki renkler gibi, kuralları aşar, bazen de görmezden gelir ve çok basit ya da karmaşık olarak kendini yeniden var eder, böylece yaşar ve belki yeni kurallar oluşturur.

Caz, insanlık kültürünün ortak malı olurken böyle olmadı mı?

Başarı, kolektif çabayla olur. Eğer birileri bu çalışmaları seslendirmeye çalışır ve yıllar önce iki türküyü birleştirerek yaptığım “Ötme Bülbül” örneğinde olduğu gibi başkalarınca da paylaşılır olursa, amacıma ulaşmış olurum.

Tabii ki beğenilmek için üretiyoruz. Ama tercihim belirleyici olanın “pop” kültüründeki gibi beğeni değil, eleştiriye değer bulunmaktır.

Bu çalışmayı değerlendirilmeleri dileğiyle tüm türkü dostlarına sunuyorum...

İsteğim, yorumlarıma yorum katmalarıdır...

21,75 ₺ KDV Dahil
29,00 ₺ KDV Dahil

Bu kitapta Ankara Devlet Opera ve Balesi’nin değerli şefi ve besteci Mustafa Erdoğan tarafından tonal bir anlayışla flüt ve piyano için hazırlanan 12 halk türküsü yer almaktadır. Türkülerin isimleri ve yöreleri şöyledir: Ah Bir Ateş Ver (İzmir), Allı Turnam (Kırıkkale/Keskin), Kalenin Bedenleri (Tokat), Ben Giderim Batuma (Sinop), Bugün Ayın Üçüdür (Azeri), Fidayda (Ankara), Hastane Önünde İncir Ağacı (Yozgat), Karasar Zeybeği (Ankara), Makaram Sarı Bağlar (Diyarbakır), Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar (Edirne), Kırmızı Gül Demet Demet (Erzurum), Tabancamın Sapını Gülle Donatacağım (Rize)

Albüm piyano eşlik kitabı ve flüt partisyonu olmak üzere iki kısımdan oluşmaktadır. Kullanıcıların eser seçimini kolaylaştırmak ve piyano eşlikli çalışabilmeleri amacıyla her bir türkünün flüt ve piyano için hazırlanmış MP3 formatındaki ses dosyası ile sadece piyano eşliğini içeren MP3 dosyasını yayınevi web sitesine yüklenmiştir. Buradan ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Müzik Eğitimi Yayınları tarafından flüt ve piyano için ülkemizde ilk kez yayınlanan bu repertuvarın sevilerek seslendirilmesi dileğiyle

22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil

Kanun, geçmişten günümüze, farklı çalım teknikleri uygulanarak ve geliştirilerek gelmiştir. Bu teknikleri, farklı müzik türlerini taklit ederken, değişik süslemeler uygularken ya da farklı armonik seslerden faydalanarak geliştirdiysek de armonik çalım konusundaki tekniğimizi aynı oranda bilgi ile desteklememiz kaçınılmaz olmuştur. Bu konuda mesleki müzik eğitimi kurumlarında verilen armoni derslerinin kanun sazına adaptasyonu sadece öğrencinin merakı ile desteklenmektedir. Herhangi bir müzik eğitimi kurumunda ders almadan kendi becerisi ve merakı ile kanun icra edenlerin, kendi beğenilerinden yola çıkarak buldukları dizi ve akorları, sadece beğeni ile değil basit armoni kurallarını düşünerek bulmasını sağlamak ancak bu tür kaynaklarla mümkün olmaktadır. Daha önce tarafımdan denenmiş, uygulanmış, kabul görmüş teknikleri ve temel armoni bilgilerini paylaşmak amacıyla yazdığım bu kitaptaki armonik uygulamalar, kadanslar ve diziler tekniği zorlamak için değil, armoni bilgisini, kurallarını ve basit parmak uygulamalarını öğretmek içindir. Kitapta klasik armoninin sadece temel kavramlarına ve bunlara ilişkin bilgilere yer verilmiştir. Bu kitap bir armoni kitabı değildir böyle düşünülmemelidir. Kanun çalgısını öğrenmek isteyenlere ve çalanlara yararlı olması dileğiyle.

22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil

Bu kitap piyano çalmaya yeni başlayan öğrencilerimizin eğitim süreçlerinde faydalanabilecekleri, farklı dönemlere ait eser örnekleri ve teknik zorluk içeren yerlerle başa çıkılmasını sağlamak adına sunulmuş yöntemlerden oluşmaktadır. İki ana bölümden oluşan kitabın ilk bölümünde, yeni başlayan öğrenciler için uzun yılların deneyimiyle harmanlanmış, denenmiş ve işe yararlılığı kanıtlanmış özgün alıştırmalar, ikinci bölümünde ise Beyer, Czerny, Bach, Schumann, Tchaikovsky, Kabalevsky ve Bartók’tan seçme eserler bulunmaktadır. Bu metodun piyano öğrencilerine ve öğretmenlik yaşamına yeni başlayan genç piyano eğitimcilerine de yararlı olması, yol göstermesi hedeflenmiştir. Kitapta yer alan eserlerin yazar tarafından seslendirilmiş videolarına Ayça Aytuğ youtube kanalından erişebilirsiniz.

Piyano eğitimine doğru yöntemlerle başlamak çok önemlidir, çünkü ileri düzeyde karşılaşılabilecek teknik, stilistik ve polifonik problemlerin rahat çözümü için temellerin sağlam atılması gerekir. Ülkemizde genellikle kulaktan dolma bilgilerle ders verildiği gerçeği inkâr edilemez. Bu nedenle Ayça Aytuğ’un öneriler ve yöntemleri de içeren Seçme Eserler ve Çalışma Yöntemleriyle PİYANO EĞİTİMİ-I isimli kitabının yararlı bir hizmet olacağından eminim.

- Prof. Hülya Tarcan -

Mimar Sinan GSÜ. İstanbul Devlet Konservatuvarı Piyano Anasanat Dalı Öğr. Üyesi

18,75 ₺ KDV Dahil
25,00 ₺ KDV Dahil

Fattah Nazarov’un Piyano Konc¸ertosu en popu¨ler eserlerinden birisidir. Besteci, bu eseri kızı Gu¨lnara Nazarova ic¸in yazmıs¸ ve sahnede ilk icralarını da O¨zbekistan başta olmak üzere, yurt dıs¸ında farklı u¨lkelerde yine kızı seslendirmis¸tir. Piyano konc¸ertosunun ilk icrası kızıyla birlikte, iki piyano du¨zenlemesiyle, 1964 yılında Tas¸kent’te “Tas¸kent Baharı” C¸agˆdas¸ Mu¨zik Festivali’nde O¨zbekistan Besteciler Birligˆi salonunda gerc¸ekles¸mis¸tir. Baba ve kızı eserleri Dmitriy S¸ostakovic¸, Aram Hac¸aturyan ve digˆer 20. yu¨zyıl mu¨zik sanatçılarının da hazır bulundugˆu festival gecesinde seslendirmis¸lerdir. Konc¸erto derin izlenimler bırakmıs¸, mu¨zik camiası tarafından c¸ok bu¨yu¨k takdir go¨rmu¨s¸ ve bu nedenle Moskova dinleyicilerine de dinletilmesi yo¨nu¨nde karar alınmıs¸tır.

Nazarov’un piyano konçertosu, son derece piyanistik ve aynı zamanda piyanonun özelliklerini çok derinden kavramak amacını güderek yazılmıştır. Bu konçerto, kompozisyonun kompakt özelliği, titiz bir klasik formunun bulunması ve bölümler arasında açık bir sınırlama olmasıyla ayırt edilmektedir. Besteci, konçerto bölümleri arasında net bir çeşitlendirme prensibini, yazım, ölçü, tempo gibi müzik ögelerini değiştirerek vurgulamıştır. Bu da icracıya, nota metnini hızlı bir şekilde öğrenme, bilme ve dramaturjisini idrak etme olanağı vermektedir. Konçerto, parlak melodik karakteri ve müzik dilinin zor olmaması nedeniyle geniş yelpazedeki dinleyiciler için anlaşılır olması ile kendini göstermektedir. Aynı zamanda parlak bir Özbek milli renkliliğine sahiptir ve bu da entonasyon, mod, ritmik ve yazım şekilleriyle vurgulanmaktadır. Orkestra, konçertoda bir eşlikçi olarak ve solistle yarış yapan katılımcı olarak önemli bir rol oynamaktadır. Orkestranın fonksiyonları çeşitlidir ve ifade gücüne sahiptir.

18,75 ₺ KDV Dahil
25,00 ₺ KDV Dahil
Yirminci yüzyılın büyük yıkımlarıyla kapitalist ideolojinin zihinsel-duygusal yaşamda ve kültürde yol açtığı tahribat karşısında biçimlenen eleştirel teorinin önde gelen figürlerinden T. W. Adorno müzik yazılarıyla modern müzik sosyolojisinin en etkili modellerinden birini sunar. 
Türkçede ilk kez yayımlanan, Johann Sebastian Bach, Wagner, Schubert, Beethoven, Schönberg vb. besteciler, caz, opera, hafif ve ciddi müzik, müziğin toplumsal işlevi, kültür endüstrisindeki rolü ve açmazları üzerine yazılarını bir araya getiren bu seçki zamanının çok ötesinde düşünebilen T. W. Adorno’nun tavizsiz negatif diyalektiğinin has örneklerini kapsıyor. 
Bir dil olarak müzik katıksız bir ada, dolaysızlığı nedeniyle insan bilgisinin erişimine tamamen kapalı olan, şeyle göstergenin mutlak birliğine yönelir. Müziğin ada yönelik ütopyacı ve aynı zamanda umutsuz çabaları onu felsefeyle ilişkilendirir ki, müzik düşüncesi tam da bu yüzden, öteki her sanat dalından daha yakındır felsefeye. 
Günümüzde felsefeyle müziğin ilişkisi üzerine düşünmek müziğin zamansız esasının aslında bir kuruntudan ibaret olduğunun görülmesine yol açacaktır. Sadece tarih, bütün sıkıntıları ve çelişkileriyle gerçek tarih kurar müziğin hakikatini.
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil

‘’Mecnunum Leylâmı Gördüm’’ adlı eserin Âşık Veysel ve İbrahim tarafından 1936 yılında plağa okunmasının ardından, güftesinin ve bestesinin kime ait olduğu sürekli sorgulandı. Âşık Veysel eserin kendine ait olmadığını o günlerde hemen açıkladı. Âşık Ali İzzet Özkan ise eserin kendisine ait olduğunu iddia etti.

Kamuoyunda seksen yıldan fazla süren bu tartışma, sonunda mahkeme salonlarına taşındı. Süleyman Şenel çok titiz bir çalışmayla konunun bütün detaylarını gözler önüne seriyor.

Konunun ilgilileri,uzmanları ve hukukçular için olduğu kadar kamuoyu için de bilgilendirici olacağını düşündüğümüz bu kaynak eserin telif davaları için de aydınlatıcı olacağına inanıyoruz

21,00 ₺ KDV Dahil
28,00 ₺ KDV Dahil
37,50 ₺ KDV Dahil
50,00 ₺ KDV Dahil
20. yüzyılın ikinci yarısının en önemli bestecilerinden biri olarak kabul edilen Morton Feldman’ın bu derlemede bir araya getirilen yazılarıyla, hem bestecinin sıradışı müzik ve sanat anlayışının seyrini takip ediyoruz, hem de New York sanat camiasının bir dönemine tanık oluyoruz. Morton Feldman’ın John Cage, Earle Brown, Christian Wolff gibi bestecilerin yanı sıra Philip Guston, Robert Rauschenberg, Mark Rothko, Jackson Pollock, Franz Kline, Willem de Kooning gibi bir dönemin başta gelen New Yorklu ressamlarıyla, şair Frank O’Hara’yla ve daha pek çok isimle kurduğu dostlukların ayrıntılarını ve müziğine katkılarını ilk ağızdan dinliyoruz. 
Sekizinci Cadde’ye Selamlar, Morton Feldman’ın “kategoriler arasında, zaman ve mekân, resim ve müzik, müziğin inşası ile yüzeyi arasında” duran bestelerinin inceliğine varmak için kılavuz niteliğinde. 

Arka Kapak Yazısı : 
Karlheinz Stockhausen, bir sohbetimizde şöyle demişti: “Biliyorsun Morty, cennette değil dünyada yaşıyoruz.” Masaya vurmaya başlayıp devam etti: “Ses ya buradadır - ya burada - ya da burada.” Bana hakikati gösterdiğinden çok emindi. Yani o vuruşun ve ona dair seslerin olası yerleştirmesinin, bestecinin gerçekçi olarak tutunabileceği tek şey olduğunu. Konuyu bu kadar küçük bir alana indirgemiş olması, Zaman’ın istediği gibi idare edebileceği ve hatta taksim edebileceği bir şey olduğunu düşünmesine neden olmuştu. 
Açıkçası Zaman’a bu şekilde yaklaşılması canımı sıkıyor. Ben bir saatçi değilim. Zaman’ın yapılandırılmamış varlığını anlamakla ilgileniyorum. Yani bu vahşi yaratığın ormanda nasıl yaşadığını merak ediyorum - hayvanat bahçesinde değil. Zaman’ın pençelerimizi -zihnimizi, hayal gücümüzü- üzerine atmamızdan önceki varlığıyla ilgileniyorum.
21,00 ₺ KDV Dahil
28,00 ₺ KDV Dahil
Bu kitap Çağdaş Çoksesli Türk Müziği ve Klasik Armoni Anlayışı ile bestelenen ve düzenlenen parçalardan oluşmaktadır. Kitaptaki parçalar, başlangıç ve orta düzey seviyesindeki piyano öğrencilerinin belirli teknik kazanımları edinebilmeleri düşüncesiyle özenle oluşturulmuştur. Kitaptaki 12 parçanın 8’i özgün çalışma 4 parça ise türkü düzenlemelerinden oluşmaktadır.
16,50 ₺ KDV Dahil
22,00 ₺ KDV Dahil

Müzik Eğitimi Yayınları tarafından dördüncü basımı yapılan Klasik Gitar İçin Popüler Dağarcık adlı kitabımın büyük ilgi görmesi beni çok mutlu etti. Bundan aldığım cesaretle elinizdeki kitabı hazırladım. İçinde toplamda 46 eserden oluşan rengârenk bir klasik gitar dağarcığı bulacaksınız. Bu nedenle kitabın “İçindekiler” sayfasını mutlaka inceleyiniz.

 

Aslında her iki kitabımın hedef kitlesi, amatör müzik eğitimi alan öğrenciler, amatör gitarcılar ve bu eğitimi veren kurum ile öğretmenler idi. Ama memnuniyetle gördüm ki birinci kitabıma müzik okullarımız ve bu okullarımızın gitar öğrencileri ile hocaları da büyük ilgi gösterdi. Bunun üzerine yayıncım Süleyman Tarman ile birlikte bu kitapta Türk gitaristlerin daha önce hiç yayınlanmamış ya da çok ilgi gören eserlerinin de yer alabileceği düşüncesiyle gitarcı dostlarımıza bir çağrıda bulunduk. Çağrımızı olumlu karşılayarak eser veren değerli dostlarımız Ahmet Kanneci, Bekir Küçükay, Mesut Özgen, Savaş Burak Özkan, Sefa Yeprem ve Tolgahan Çoğulu’ya buradan teşekkürlerimizi sunuyoruz.

 

22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil

Türk Halk Müziği, kulaktan kulağa aktarılarak geçmişten günümüze kadar varlığını sürdürmüştür. Bu aktarım sürecinde bağlama da, usta-çırak ilişkisi içerisinde öğretilmiştir. İletişimin ve toplumsal değişimin yavaş olması, yapılan aktarımın dış kültürlerden etkilenmesini de büyük ölçüde önlemiştir. Günümüzde teknolojinin gelişmesi, kitle iletişim araçlarının yaşamımızın her alanına girmesi, kültürler arası etkileşimi ve kültürlerin birbiri üzerine baskısını artırmıştır. Bu süreçte Türk Halk Müziğimizi çeşitli dış etkilerden koruyarak gelecek kuşaklara aktarmanın en sağlıklı yolu, bu konu ile ilgili yazılı kaynakları geliştirmektir. Bu kitapta; solfej eğitimi basitten başlayıp zora doğru, bir sıra halinde verilmiştir. İlk bölümlerde müzikle ilgili tanımlar, solfej eğitimi sürecinde bilinmesi gereken kavramlar yer almaktadır. İkinci bölümde ise; ana usuller, birleşik usuller, karma usuller birbiri ardına sıralanmıştır. Bu sıralama, öğrencinin konuyu çabuk kavrayabileceği bir düzen içinde verilmiştir. Kitabın son bölümü ise, değişik usul ve makamlardan oluşan eserleri içermektedir.

22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
Türk Halk Müziği; kulaktan kulağa, geçmişten günümüze, özelikle bağlama eşliğinde aktarılarak varlığını sürdürmüştür. Bu aktarım sürecinde bağlama, halk müziğinin en önemli icra aracı olmuş, geçmişten günümüze kadar çoğunlukla usta-çırak ilişkisi içerisinde öğretilmiştir. Günümüzün yaşam koşulları bu aktarım şeklini değiştirmiş, artık geniş kitlelerin bağlamaya ilgisi arttığından, bağlama eğitiminin bir metot ve standarda bağlanması kaçınılmaz olmuştur. Bu alan ile ilgili değerli üstatlar, çeşitli çalışmalar ve metot denemeleri yapmışlardır. Konservatuarların ve bağlama kurslarının açılması, bağlama eğitiminin metot içerisinde öğretilmesini gerekli kılmıştır. Bu eser, bağlama öğretmenlerinin işini kolaylaştıran, kısa sap bağlama öğrenmek isteyen öğrencilerin de yararlanabilecekleri başlangıçtan, ileri seviyeye metodolojik bir kaynak olarak önerilebilir. Bu kitapta bağlama eğitimi basitten başlayıp zora doğru, bir sıra halinde verilmiştir. İlk bölümlerde parmak alıştırmaları ilgili örnekler, bağlama eğitimi sürecinde bilinmesi gereken kavramlar ve işaretler, ikinci bölümde ise bağlamada en çok kullanılan pozisyonlar, türkü dizileri, türkü örnekleriyle yer almaktadır. Üçüncü bölümde ise; ana usuller, birleşik usuller, karma usuller birbiri ardına sıralanmıştır. Kitabın son bölümü ise, zorluk derecesi biraz yüksek olan değişik usul ve makamlardan oluşan eserleri içermektedir.
22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil

Prof. Dr. Belir TECİMER İzmir’de doğdu. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Müzik Eğitimi Bölümünden 1984 yılında mezun oldu. Eğitimi süresince Prof. Nevhiz Ercan ile piyano çalışmalarını sürdürdü. Aynı okulda araştırma görevlisi olarak göreve başladı, piyano ve müzik teorisi dersleri verdi. Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsünden 1988 yılında yüksek lisans ve 1991 yılında sanatta yeterlik derecelerini aldı.

Aynı yıl MEB tarafından YÖK adına lisansüstü eğitim almak üzere ABD’ye gönderildi. Oklahoma Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Müzik Okulunda Amerikan müzik eğitiminde önemli yeri olan Prof. Dr. Andrew Cooperstock ile piyano, Prof. Dr. Jane Magrath ve Prof. Dr. E. L. Lancaster ile piyano pedagojisi, Prof. Dr. Roger Rideout ile müzik eğitimi çalıştı. Piyano pedagojisi ve müzik eğitimi alanlarındaki yüksek lisansı eğitimini 1993, doktora eğitimini ise 1999 yılında tamamladı.

Türkiye ve ABD’deki çeşitli eğitim kurumlarında piyano, müzik teorisi ve müzik tarihi alanlarında dersler verdi. Amerikan ulusal ve uluslararası piyano yarışmalarında jüri üyelikleri yaptı. Pek çok solo ve oda müziği konserleri verdi, festivaller ve konferanslar düzenledi. Türk kültürünü yurtdışında tanıtmak amacıyla etkinlikler düzenledi, ödüller aldı.

2003 yılında yurda döndükten sonra Başkent ve Çankaya üniversiteleri ve Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarında görev yapan Prof. Dr. Belir Tecimer, hâlen Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Müzik Eğitimi Anabilim Dalında lisans ve lisansüstü programlarda piyano ve piyano pedagojisi alanlarında dersler vermektedir.  

 

31,50 ₺ KDV Dahil
42,00 ₺ KDV Dahil
10,50 ₺ KDV Dahil
14,00 ₺ KDV Dahil
67,50 ₺ KDV Dahil
90,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
20,25 ₺ KDV Dahil
27,00 ₺ KDV Dahil
24,00 ₺ KDV Dahil
32,00 ₺ KDV Dahil
10,50 ₺ KDV Dahil
14,00 ₺ KDV Dahil
21,00 ₺ KDV Dahil
28,00 ₺ KDV Dahil
12,75 ₺ KDV Dahil
17,00 ₺ KDV Dahil
8,25 ₺ KDV Dahil
11,00 ₺ KDV Dahil
22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
17,92 ₺ KDV Dahil
23,90 ₺ KDV Dahil
22,95 ₺ KDV Dahil
27,00 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
10,20 ₺ KDV Dahil
12,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
11,25 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
9,00 ₺ KDV Dahil
12,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
18,75 ₺ KDV Dahil
25,00 ₺ KDV Dahil
12,00 ₺ KDV Dahil
16,00 ₺ KDV Dahil
27,37 ₺ KDV Dahil
36,50 ₺ KDV Dahil
10,50 ₺ KDV Dahil
14,00 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil
10,50 ₺ KDV Dahil
14,00 ₺ KDV Dahil
11,25 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
13,50 ₺ KDV Dahil
18,00 ₺ KDV Dahil
13,50 ₺ KDV Dahil
18,00 ₺ KDV Dahil
45,00 ₺ KDV Dahil
60,00 ₺ KDV Dahil
11,25 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
24,75 ₺ KDV Dahil
33,00 ₺ KDV Dahil
48,75 ₺ KDV Dahil
65,00 ₺ KDV Dahil
18,75 ₺ KDV Dahil
25,00 ₺ KDV Dahil
18,75 ₺ KDV Dahil
25,00 ₺ KDV Dahil
36,00 ₺ KDV Dahil
48,00 ₺ KDV Dahil
9,00 ₺ KDV Dahil
12,00 ₺ KDV Dahil
28,50 ₺ KDV Dahil
38,00 ₺ KDV Dahil
27,00 ₺ KDV Dahil
36,00 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
40,00 ₺ KDV Dahil
22,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil
13,13 ₺ KDV Dahil
17,50 ₺ KDV Dahil
13,13 ₺ KDV Dahil
17,50 ₺ KDV Dahil
25,50 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
22,95 ₺ KDV Dahil
27,00 ₺ KDV Dahil
15,73 ₺ KDV Dahil
18,50 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil
56,25 ₺ KDV Dahil
75,00 ₺ KDV Dahil
33,75 ₺ KDV Dahil
45,00 ₺ KDV Dahil
31,50 ₺ KDV Dahil
42,00 ₺ KDV Dahil
27,00 ₺ KDV Dahil
36,00 ₺ KDV Dahil
262,50 ₺ KDV Dahil
350,00 ₺ KDV Dahil
45,00 ₺ KDV Dahil
60,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
23,25 ₺ KDV Dahil
31,00 ₺ KDV Dahil
33,75 ₺ KDV Dahil
45,00 ₺ KDV Dahil
15,00 ₺ KDV Dahil
20,00 ₺ KDV Dahil
26,25 ₺ KDV Dahil
35,00 ₺ KDV Dahil
30,00 ₺ KDV Dahil
40,00 ₺ KDV Dahil
12,00 ₺ KDV Dahil
16,00 ₺ KDV Dahil
1 2 3 4 >